Recenzie postată inițial pe 7 iulie 2012.

Titlu: Chemarea îngerului
Titlu în original: L’appel de l’ange
Serie:
Traducator: Liliana Urian
Editura: ALL

Descriere:

New York, aeroportul Kennedy. In sala de asteptari aglomerata, un barbat si o femeie se ciocnesc, isi cer scuze, apoi fiecare isi vede de drumul lui. Madeline si Jonathan nu se mai intalnisera niciodata si n-ar fi trebuit sa se revada. Dar, ajunsi la destinatiile lor, descopera ca au incurcat telefoanele mobile. Cand isi dau seama de greseala, sunt despartiti de zece mii de kilometri: ea are o florarie la Paris, el, se ocupa de un mic restaurant la San Francisco. Invinsi de curiozitate, fiecare cerceteaza continutul telefonului celuilalt. O dubla indiscretie si o revelatie: vietile lor sunt legate printr-un secret pe care-l credeau ingropat pentru totdeauna…

Părerea mea:

Presupun că citind descrierea și voi v-ați gândit ”aaa… cu siguranță altă comedie romantică”. Ei bine, fals! Într-adevăr, totul începe ca o comedie romantică, dar apoi lucrurile se complică, iar romanul devine unul polițist. Fiind în posesia telefonului celuilalt, Madeline și Jonathan încep să caute mai adânc în telefon și află unele lucruri la care nu se aștepta nimeni. Fiecare descoperă ceva care-l face să fie intrigat de viața celuilalt, a unui necunoscut pe care l-a văzut doar 2 minute, în momentul ciocnirii, când a avut loc schimbul de telefoane.

Puțină comedie presărată pe alocuri, acțiune destulă, suspans și mister la tot pasul și pe aici se mai înfiripă și ceva romantic… Ei bine, mie asta-mi sună a rețetă a unui roman de succes. Cu siguranță merită să o citiți și cum aveți ocazia trebuie să faceți acest lucru. Eu una am stat într-o dimineață până la 5 deoarece nu mai puteam lăsa cartea din mână. Este cu siguranță un must-read.

Dacă vă plac romanele polițiste și romantismul, atunci asta va fi cu siguranță o carte pe gustul vostru. Sau dacă v-ați plictisit de atâta Fantay și vreți ceva nou și diferit, nu mai ezitați. Căutați cartea și citiți-o pentru că într-adevăr merită. Dacă o veți citi și nu vă va plăcea, ei bine, atunci vă las să-mi dați cu cartea în cap.